Super! 

De informatie die we van de afgevaardigden van het Kadaster/KLIC, Henk van Veenendaal en Fuat Akdeniz, hebben mogen ontvangen.

De 26 man (waarvan 2 vrouwen) luisterden aandachtig naar wat zij tijdens hun introductie al vertelden over de KLIC.
Vervolgens was er de mogelijkheid om vragen te stellen. Zo had Gerard Staal van A. Hak (die zeer goed voorbereid was) vragen met een aantal voorbeelden bij zich waar hij zoal bij een KLIC-melding tegenaan liep. Dus naast dit en alle andere vragen hadden Fuat en Henk weer wat waardevolle informatie om mee terug te nemen naar hun organisatie.

Want één ding hebben we vandaag wel geleerd: heb je toevoegingen of wensen voor de KLIC? Geef ze dan vooral aan ze door.

Dit kan via het Klantencontact Center op telefoon (0800) 0080 op werkdagen van 08:00 -17:00 uur, online via de volgende link meldingsformulier KLIC of gewoon via de e-mail: klic@kadaster.nl.

Daarnaast is er vandaag ook afgesproken dat de deelnemers van BeterGelegd.nl de vragen via ons kunnen stellen en wij ze vervolgens bundelen en met enige regelmaat bij Henk van Veenendaal melden.
Dit betekent dus dat we een aanpassing gaan maken op onze website waarin jullie vragen, op- en of aanmerkingen, onderwerpen voor De Ronde Tafel enzovoorts kunnen melden.

Dus hou onze website in de gaten!

 Wij gingen in elk geval met een goed gevoel naar huis en hebben weer heel wat kennis vergaart. We hopen dat alle deelnemers met ditzelfde gevoel en idee naar huis zijn gegaan.

Heb je nog geen enkele netwerklunch mee gemaakt? Dan nodigen we je hierbij uit om dat eens te doen en laat ons dan vooral weten hoe je het hebt ervaren,

 

Hartelijke groet,

 

 

Stephanie & Coos

Februari 2013
Getagd op:                             

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *